---
Zoeken in Stadsdeel Zuidoost
Pad tot huidige pagina
  • Home
  • Contact en openingstijden

Contact en openingstijden

In het kort

Wanneer is het stadsdeel kantoor open? Voor de aangifte van o.a. geboorte, erkenning, huwelijk, overlijden, paspoort, ID-Kaart, rijbewijs, uittreksel, adreswijziging, kortdurende maaiveldontheffing.

  • maandag 8.30 tot 15.00 uur
  • dinsdag 8.30 tot 15.00 uur
  • woensdag 8.30 tot 15.00 uur
  • donderdag van 13.00 tot 19.00 uur
  • vrijdag van 8.30 tot 15.00 uur

Op deze pagina - Contact en openingstijden


Stadsdeel Zuidoost wil u zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij kunnen u het best en snelst helpen als u een afspraak maakt. Dit kan via het Contactcenter. Ook kunt u langskomen tijdens de inloopuren in het stadsdeelkantoor of bellen met het Contactcenter.

Voor alle algemene informatie en voor vragen over Burgerzaken zoals de aanvraag van een paspoort, ID-kaart, rijbewijs, uittreksel bevolkingsregister en bijschrijving van kinderen in een paspoort:

Telefonisch ma t/m vrij 8.00 - 18.00 uur op 14 020

Openingstijden Burgerzaken stadsdeel Zuidoost


LET OP: PER 1 NOVEMBER GELDEN DE REGULIERE OPENINGSTIJDEN WEER:

SDZO-LoketOpen-RGB72-450pix zonder titel

  • Donderdag en vrijdag 25 en 26 december Kerst GESLOTEN
  • Donderdag 1 januari nieuwjaarsdag GESLOTEN

Contactcenter bel 14 020

Bezoekadres:
Anton de Komplein 150
1102 CW Amsterdam Zuidoost

Postadres:
Postbus 12491
1100 AL Amsterdam Zuidoost